петък, 16 април 2010 г.

БДСМ Семинар



Леле!
От кога не съм се отпускал така.
Знам, че това е странно начало за пост и то най-вече от мен, но си е така.
За какво става дума:
От петък до неделя в Рибарица се проведе BDSM семинар или поне идеята беше такава и се опитахме да се придържаме към нея. Идеята на мероприятието беше всеки да може да покаже какво може и да обясни някои основни положения на това в което е специалист. Семинара трябваше да бъде български, но поради липса на интерес от другите стана само на F-bg.org (не търсете информация там – раздела е скрит и достъпа е сериозно контролиран).
Тази година, като за първи път, нещата бяха скромни, от към лекции и присъстващи.
Лекциите + демонстрациите (забравих ли да спомена, че всичко беше нагледно показано?) бяха в 3 категории:
- Bondage – Най-вече с въже, като за лектор натопиха моя милост. Модел D, тъй като с нея съм работил и знам точно до къде мога да развихря фантазията си. Направих нещо което замислях отдавна и съм гледал по разни там филмчета – провесих я от тавана.
- Spanking/Whiping – Колегата HellMaster беше донесъл една торба различни камшици и шибалки. За модел използва Lilly от форума.
- Trampling – Колегата gepard го газиха по пода. Честно казано не знам коя му беше партньорка, просто защото по това време бях излязъл за да подишам малко чист въздух …

Това стана в събота привечер. Показах и надявам се научих някого на нещо (поне се надявам да са ме послушали за употребата на въжетата.)
По приятното за мен обаче беше друго (не че не съм showoff и не обичам да си показвам магариите пред хората) – и това беше, че от много време на сам, за първи път се отпуснах. Разбира се не напълно. Не мисля, че ако се бях отпуснал напълно нещата щяха да останат в сферата на играта, е за мене щяха, но не и за девойката. Позволих си за първи път от изключително много време на сам да освободя част от себе си, която не е пускана на свобода. За няколко часа, пуснах по дълъг повод на това което съм всъщност от долу. За момент пуснах звяра в мен да се разходи на по-дълъг повод. Все така под контрол, но малко по-свободен.
Не знам колко от вас ще ме разберат. Предполагам отново не много, поне онези които не знаят какво е да се бориш с това което си във всеки един момент. За няколко часа бях много по-свободен, много по-доволен и много по в стихията си, от може би 4 години. От последни път когато оставих това в мене да вилнее и знаех, че отсрещната страна го приветства. Само моля ви не бъркайте тази свобода с някакви чувства. Не става дума за това – нямаше нищо друго от това, че се наслаждавах и бях свободен, много по свободен от всякога. От доста дълго време на сам не бях виждал такъв поглед, който ме посрещна след поредната доза “наслада”. Сълзи … очите бяха пълни със сълзи, със страх, с очакване и с желание за още …
Не знам колко от вас имат този звяр в себе си, но в мен той е силен, много силен, но и добре пазен. Рядко го освобождавам, просто защото в BDSM са много малко създанията които могат да го понесат. Да понесат, това което той иска, не само без страх, но и с желание. Отново искам да благодаря на “жертвата” си, просто за това, че ми достави удоволствието да съм малко по-себе си от обикновено. (снимките са правени 14 часа след като и причиних това … боже обичам да ги гледам! Много им се кефя!)
За тези 3 дни, аз се показах като 2-те неща, като които рядко се показвам:
Бях учител и показах какво знам и надявам се помогнах на хората, които искаха да се учат от мен.
Бях и звяр … самия себе си или поне по-себе си от обикновено.
Това съм аз – Учител и звяр…
Ваш,
Lucifer

Връзка към публикацията

Няма коментари:

Публикуване на коментар